Communication Class Reference

#include <Communication.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Communication (unsigned char protocol)
bool setServer (unsigned short port, unsigned long address)
bool send (char *sendingMessage)
bool select (int seconds, int microseconds)
bool receive (char *receivingMessage, int receivingMessageSize)
virtual ~Communication ()


Detailed Description

Trieda Communication umoznuje komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP alebo UDP.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Communication::Communication ( unsigned char  protocol  ) 

Konstruktor Communication() moze vytvorit soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP alebo UDP.

Parameters:
protocol - Protokol, cez ktory je mozne komunikovat. Ak protocol je:
  • 6, tak sa vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP.
  • 17, tak sa vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.

Communication::~Communication (  )  [virtual]

Ak bol soket vytvoreny, tak destruktor ~Communication() ho zatvori.


Member Function Documentation

bool Communication::receive ( char *  receivingMessage,
int  receivingMessageSize 
)

Ak bol soket vytvoreny a maximalna dlzka prijimanej spravy je vacsia ako dlzka prijimanej spravy, tak metoda receive() prijme cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky prijimanej spravy v "network byte order" a zo samotnej prijimanej spravy bez ukoncovacieho znaku.

Parameters:
receivingMessage - Vystupna prijimana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty.
receivingMessageSize - Maximalna dlzka prijimanej spravy.
Returns:
Ak bol soket vytvoreny a maximalna dlzka prijimanej spravy je vacsia ako dlzka prijimanej spravy a cez soket sa prijali data s dlzkou vacsou ako 0, tak true inak false.

bool Communication::select ( int  seconds,
int  microseconds 
)

Ak bol soket vytvoreny, tak pokial na sokete nie su prijimane data, tak metoda select() caka, kym prijimane data nepridu alebo nevyprsi casovy interval.

Parameters:
seconds - Sekundy casoveho intervalu.
microseconds - Mikrosekundy casoveho intervalu.
Returns:
Ak bol soket vytvoreny a do vyprsania casoveho intervalu su na sokete prijimane data, tak metoda okamzite vrati true inak false.

bool Communication::send ( char *  sendingMessage  ) 

Ak bol soket vytvoreny a dlzka posielanej spravy je vacsia ako 0, tak metoda send() posle cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky posielanej spravy v "network byte order" a zo samotnej posielanej spravy bez ukoncovacieho znaku.

Parameters:
sendingMessage - Posielana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty.
Returns:
Ak bol soket vytvoreny a dlzka posielanej spravy je rovna 0 alebo sa cez soket poslali data, tak true inak false.

bool Communication::setServer ( unsigned short  port,
unsigned long  address 
)

Ak bol soket vytvoreny, tak metoda setServer() pripoji / nastavi soketu server.

Parameters:
port - Port v "network byte order", na ktorom je mozne komunikovat so serverom.
address - Adresa servera v "network byte order".
Returns:
Ak bol soket vytvoreny a pripojil / nastavil sa mu server, tak true inak false.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9