#include <Beam.h>
Public Member Functions | |
Beam () | |
void | set (float x, float y, float rotation) |
int | compose (char *sendingMessage, int sendingMessageSize) |
Beam::Beam | ( | ) |
Konstruktor Beam() inicializuje prvky, ktore budu potrebne na zlozenie casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
int Beam::compose | ( | char * | sendingMessage, | |
int | sendingMessageSize | |||
) |
Metoda compose() zlozi z prvkov cast posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
sendingMessage | - Vystupna cast posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor. | |
sendingMessageSize | - Maximalna dlzka casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor. |
void Beam::set | ( | float | x, | |
float | y, | |||
float | rotation | |||
) |
Metoda set() nastavi prvky, ktore budu potrebne na zlozenie casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
x | - X-ova suradnica agenta. | |
y | - Y-ova suradnica agenta. | |
rotation | - Uhol natocenia agenta. |