Communication Class Reference
#include <Communication.h>
List of all members.
|
Public Member Functions |
| Communication (unsigned char protocol) |
bool | setServer (unsigned short port, unsigned long address) |
bool | send (char *sendingMessage) |
bool | select (int seconds, int microseconds) |
bool | receive (char *receivingMessage, int receivingMessageSize) |
virtual | ~Communication () |
Detailed Description
Trieda
Communication umoznuje komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP alebo UDP.
- Author:
- Michal Kvetan
- Version:
- 8.12.11
Constructor & Destructor Documentation
Communication::Communication |
( |
unsigned char |
protocol |
) |
|
Konstruktor Communication() moze vytvorit soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP alebo UDP.
- Parameters:
-
| protocol | - Protokol, cez ktory je mozne komunikovat. Ak protocol je:
-
6, tak sa vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu TCP.
-
17, tak sa vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.
|
Communication::~Communication |
( |
|
) |
[virtual] |
Member Function Documentation
bool Communication::receive |
( |
char * |
receivingMessage, |
|
|
int |
receivingMessageSize | |
|
) |
| | |
Ak bol soket vytvoreny a maximalna dlzka prijimanej spravy je vacsia ako dlzka prijimanej spravy, tak metoda receive() prijme cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky prijimanej spravy v "network byte order" a zo samotnej prijimanej spravy bez ukoncovacieho znaku.
- Parameters:
-
| receivingMessage | - Vystupna prijimana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty. |
| receivingMessageSize | - Maximalna dlzka prijimanej spravy. |
- Returns:
- Ak bol soket vytvoreny a maximalna dlzka prijimanej spravy je vacsia ako dlzka prijimanej spravy a cez soket sa prijali data s dlzkou vacsou ako 0, tak true inak false.
bool Communication::select |
( |
int |
seconds, |
|
|
int |
microseconds | |
|
) |
| | |
Ak bol soket vytvoreny, tak pokial na sokete nie su prijimane data, tak metoda select() caka, kym prijimane data nepridu alebo nevyprsi casovy interval.
- Parameters:
-
| seconds | - Sekundy casoveho intervalu. |
| microseconds | - Mikrosekundy casoveho intervalu. |
- Returns:
- Ak bol soket vytvoreny a do vyprsania casoveho intervalu su na sokete prijimane data, tak metoda okamzite vrati true inak false.
bool Communication::send |
( |
char * |
sendingMessage |
) |
|
Ak bol soket vytvoreny a dlzka posielanej spravy je vacsia ako 0, tak metoda send() posle cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky posielanej spravy v "network byte order" a zo samotnej posielanej spravy bez ukoncovacieho znaku.
- Parameters:
-
| sendingMessage | - Posielana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty. |
- Returns:
- Ak bol soket vytvoreny a dlzka posielanej spravy je rovna 0 alebo sa cez soket poslali data, tak true inak false.
bool Communication::setServer |
( |
unsigned short |
port, |
|
|
unsigned long |
address | |
|
) |
| | |
Ak bol soket vytvoreny, tak metoda setServer() pripoji / nastavi soketu server.
- Parameters:
-
| port | - Port v "network byte order", na ktorom je mozne komunikovat so serverom. |
| address | - Adresa servera v "network byte order". |
- Returns:
- Ak bol soket vytvoreny a pripojil / nastavil sa mu server, tak true inak false.
The documentation for this class was generated from the following files:
- C:/workspace/Robocup3D/src/main/agent/Communication.h
- C:/workspace/Robocup3D/src/main/agent/Communication.cpp