Response Class Reference

#include <Response.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Response (char *team, int id, float playGroundLength, float playGroundWidth, float goalWidth, float goalHeight)
void nextStep (char *receivingMessage, char *sendingMessage, int sendingMessageSize)
virtual ~Response ()


Detailed Description

Trieda Response umoznuje vykonat odozvu na situaciu vzniknutu na ihrisku.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Response::Response ( char *  team,
int  id,
float  playGroundLength,
float  playGroundWidth,
float  goalWidth,
float  goalHeight 
)

Konstruktor Response() vytvori podtriedy, ktore budu potrebne na vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku.

Parameters:
team - Tim agenta.
id - Cislo agenta.
playGroundLength - Dlzka ihriska.
playGroundWidth - Sirka ihriska.
goalWidth - Sirka brany.
goalHeight - Vyska brany.

Response::~Response (  )  [virtual]

Destruktor ~Response() zrusi podtriedy, ktore boli potrebne na vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku.


Member Function Documentation

void Response::nextStep ( char *  receivingMessage,
char *  sendingMessage,
int  sendingMessageSize 
)

Metoda nextStep() pomocou vytvorenych podtried umozni vykonat odozvu na situaciu vzniknutu na ihrisku.

Parameters:
receivingMessage - Prijata sprava, ktora popisuje situaciu vzniknutu na ihrisku pomocou perceptorov.
sendingMessage - Vystupna posielana sprava, ktorou sa popisuje vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku pomocou efektorov.
sendingMessageSize - Maximalna dlzka posielanej spravy.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9