#include <Response.h>
Public Member Functions | |
Response (char *team, int id, float playGroundLength, float playGroundWidth, float goalWidth, float goalHeight) | |
void | nextStep (char *receivingMessage, char *sendingMessage, int sendingMessageSize) |
virtual | ~Response () |
Response::Response | ( | char * | team, | |
int | id, | |||
float | playGroundLength, | |||
float | playGroundWidth, | |||
float | goalWidth, | |||
float | goalHeight | |||
) |
Konstruktor Response() vytvori podtriedy, ktore budu potrebne na vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku.
team | - Tim agenta. | |
id | - Cislo agenta. | |
playGroundLength | - Dlzka ihriska. | |
playGroundWidth | - Sirka ihriska. | |
goalWidth | - Sirka brany. | |
goalHeight | - Vyska brany. |
Response::~Response | ( | ) | [virtual] |
Destruktor ~Response() zrusi podtriedy, ktore boli potrebne na vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku.
void Response::nextStep | ( | char * | receivingMessage, | |
char * | sendingMessage, | |||
int | sendingMessageSize | |||
) |
Metoda nextStep() pomocou vytvorenych podtried umozni vykonat odozvu na situaciu vzniknutu na ihrisku.
receivingMessage | - Prijata sprava, ktora popisuje situaciu vzniknutu na ihrisku pomocou perceptorov. | |
sendingMessage | - Vystupna posielana sprava, ktorou sa popisuje vykonanie odozvy na situaciu vzniknutu na ihrisku pomocou efektorov. | |
sendingMessageSize | - Maximalna dlzka posielanej spravy. |