Beam Class Reference

#include <Beam.h>

List of all members.

Public Member Functions

 Beam ()
void set (float x, float y, float rotation)
int compose (char *sendingMessage, int sendingMessageSize)


Detailed Description

Trieda Beam umoznuje zlozit cast posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
Author:
Michal Kvetan
Version:
8.12.11

Constructor & Destructor Documentation

Beam::Beam (  ) 

Konstruktor Beam() inicializuje prvky, ktore budu potrebne na zlozenie casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.


Member Function Documentation

int Beam::compose ( char *  sendingMessage,
int  sendingMessageSize 
)

Metoda compose() zlozi z prvkov cast posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.

Parameters:
sendingMessage - Vystupna cast posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
sendingMessageSize - Maximalna dlzka casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.
Returns:
Dlzka casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.

void Beam::set ( float  x,
float  y,
float  rotation 
)

Metoda set() nastavi prvky, ktore budu potrebne na zlozenie casti posielanej spravy, ktora bude obsahovat beam efektor.

Parameters:
x - X-ova suradnica agenta.
y - Y-ova suradnica agenta.
rotation - Uhol natocenia agenta.


The documentation for this class was generated from the following files:

Generated on Sat Jun 13 21:26:57 2009 for Robocup3D by  doxygen 1.5.9