UDPSocket Class Reference
#include <UDPSocket.h>
List of all members.
|
Public Member Functions |
| UDPSocket () |
bool | setServer (unsigned short port, unsigned long address) |
bool | send (char *sendingMessage) |
bool | select (int seconds, int microseconds) |
bool | receive (char *receivingMessage, int receivingMessageSize) |
virtual | ~UDPSocket () |
Detailed Description
Trieda
UDPSocket umoznuje komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.
- Author:
- Michal Kvetan
- Version:
- 8.12.11
Constructor & Destructor Documentation
Konstruktor UDPSocket() vytvori soket, ktory umozni komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.
UDPSocket::~UDPSocket |
( |
|
) |
[virtual] |
Destruktor ~UDPSocket() zatvori soket, ktory umoznoval komunikaciu po sieti prostrednictvom protokolu UDP.
Member Function Documentation
bool UDPSocket::receive |
( |
char * |
receivingMessage, |
|
|
int |
receivingMessageSize | |
|
) |
| | |
Ak je maximalna dlzka prijimanej spravy vacsia ako dlzka prijimanej spravy, tak metoda receive() prijme cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky prijimanej spravy v "network byte order" a zo samotnej prijimanej spravy bez ukoncovacieho znaku.
- Parameters:
-
| receivingMessage | - Vystupna prijimana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty. |
| receivingMessageSize | - Maximalna dlzka prijimanej spravy. |
- Returns:
- Ak je maximalna dlzka prijimanej spravy vacsia ako dlzka prijimanej spravy a cez soket sa prijali data s dlzkou vacsou ako 0, tak true inak false.
bool UDPSocket::select |
( |
int |
seconds, |
|
|
int |
microseconds | |
|
) |
| | |
Pokial na sokete nie su prijimane data, tak metoda select() caka, kym prijimane data nepridu alebo nevyprsi casovy interval.
- Parameters:
-
| seconds | - Sekundy casoveho intervalu. |
| microseconds | - Mikrosekundy casoveho intervalu. |
- Returns:
- Ak do vyprsania casoveho intervalu su na sokete prijimane data, tak metoda okamzite vrati true inak false.
bool UDPSocket::send |
( |
char * |
sendingMessage |
) |
|
Ak je dlzka posielanej spravy vacsia ako 0, tak metoda send() posle cez soket data, ktore pozostavaju z dlzky posielanej spravy v "network byte order" a zo samotnej posielanej spravy bez ukoncovacieho znaku.
- Parameters:
-
| sendingMessage | - Posielana sprava, ktora predpoklada pred svojim zaciatkom 4 volne byty. |
- Returns:
- Ak je dlzka posielanej spravy rovna 0 alebo ak sa cez soket poslali data, tak true inak false.
bool UDPSocket::setServer |
( |
unsigned short |
port, |
|
|
unsigned long |
address | |
|
) |
| | |
Metoda setServer() nastavi soketu server.
- Parameters:
-
| port | - Port v "network byte order", na ktorom je mozne komunikovat so serverom. |
| address | - Adresa servera v "network byte order". |
- Returns:
- Ak sa soketu nastavil server, tak true inak false.
The documentation for this class was generated from the following files:
- C:/workspace/Robocup3D/src/main/agent/communication/UDPSocket.h
- C:/workspace/Robocup3D/src/main/agent/communication/UDPSocket.cpp